Designmarknad Deltagare#2 Noova Kira



Noova Kira,
Konst&Design av Annhelene Rubensson

Detta är mitt kreativa företag där jag gör lite av varje. Jag målar tänkvärda tavlor och använder mig ofta av gamla material som ligger och skräpar för att skapa något nytt. Tidningspapper, garner, tyger allt som kan stärka uttrycket och budskapet jag vill förmedla. Men många av mina bilder och illustrationer skapar jag i en digital värld och har därför inget materialspill, när någon vill ha en bild så skrivs den ut. Jag har inget stort lager. Mina ledord är Kreativt, Personligt och Lekfullt!

Vill du veta mer om allt jag pysslar med?
Titta in på min hemsida www.noovakira.se


Illustration - I love fika


Fotokollage - Familjeporträtt


Bob Dylan. Akryl, tidningspapper, garn på duk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0